Läppar steg-för-steg, Pink Lips

Vi har ju gjort detta förut en gång men jag kände för att göra en till! Det är en steg-för-steg, läppar som jag har valt att kalla något så enkelt som Pink Lips. Jag kommer använda mig av följande produkter:
- eos lipbalm
- Made for me Naturals från Loréal Paris, 233
- Glam Shine 6 Volumizer från Loréal Paris,506
- Lip gloss, strawberry & Cream, HelloKitty från H&M

1. Lägg på eos, lipbalm på hela läpparna som en "bas".


2. Ta sedan ett läppstift med rosa-aktig färg på hela läpparna.
(Jag har använt Made for me Naturals 233)

3. Ta sedan en lipliner runt dina läppar. Om du inte har en
lipliner kan du använda ett läppglans som är mörkare än ditt läppstift.
(Jag har använt Glam Shine 6 Volumizer).

4. För att linjerna inte ska bli för tydliga från din lipliner eller
ditt läppglans, ska du smeta ut det en aning.



5. Om du vill sedan kan du använda ett ofärgat läppglans.
(Jag har använt Hello Kitty, Lipgloss strawberry&Cream)



6. Här är resultatet! Snygga rosa läppar som är lätta att fixa!


Några av bilderna blev lite halvdana när man tittar på ljuset men jag hoppas det dög. Mer inlägg kommer troligtvis idag, så håll utkik!

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0