Review: Eos lipbalm

Hej här kommer ännu en lite review. Vi har funderat på att skapa en kategori där vi samlar alla reviews, vad tycker du?

Okej detta är Eos lipbalm som jag köpte för ungefär två veckor sedan på Kicks för lite mindre än hundralappen, tror jag. Jag hade sett produkten på internet och tyckte förpackning var så gullig och unik men jag trodde inte att den skulle finnas i Sverige så jag blev glatt överaskad när min syster hittade den på Kicks. Förpackningen är ju bara helt fantastik, enligt mig, men själva produkten är också jättebra! Den gör mina läppar extremt mjuka och jag älskar doften/smaken som stannar kvar ett bra tag. Jag köpte det gröna lipbalmet men det finns ett rött också så det är bara att välja!



Om det här lipbalmet kommer någonsin ta slut ska jag definitivt köpa ett till!

5/5 poäng!

/A- Vad ska jag reviewa nu då??

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket kostar det? såg på internet om man beställde skulle de bli runt 70 kr med frakt, är de bättre än att ja köper den från kicks? :)

2010-07-11 @ 16:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0