Review: Isadora Blush Bronzer

Hej här kommer en till review och nu är det dags för Isadoras nysläppta Blush Bronzer som jag köpte för någon vecka sedan på Kicks för ungefär 175 kr om jag minns rätt, rätta mig om jag har fel!

Detta är min första bronzer och blush så jag har ingenting att jämföra produkten med men jag ska försöka göra en så rättvis review som jag kan. När jag använder produkten tar jag en stor fluffig borste och appelicerar på mina kinder men jag brukar också svepa borsten över hela ansiktet för att få en fin brun färg. Det är ganska mycket glitter i produkten men det ger en fin "glow" till mitt ansikte, men om du inte gillar glitter köp inte den här produkten! Färgen är fin men kan lätt göra att jag ser alldels för brun ut och det ser fejkat ut vilket jag inte gillar alls. 



3/5 poäng

Gillar ni reviews?? Berätta vad ni vill vi ska göra härnäst!

/A  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0