Review: Lush ansiktsscrub OceanSalt

Hej jag tänkte göra en liten review på Lush ansiktsscrub OceanSalt. En review är när jag berättar vad jag tycker och tänker om en produkt och idag blev det OceanSalts tur.

Jag har haft denna produkt i ungefär en månad, lite mer kanske och jag köpte den i en Lush affär i Göteborg för 109 kr. Jag använder den ungefär en eller två gånger i veckan. När jag luktar på Oceansalt känner jag en stark doft av lime som är väldigt uppfriskande när jag använder den. Oceansalt gör min hud len och jag känner mig fräsch efter jag använt den. Doften som jag gillar så mycket stannar kvar ett bra tag och jag kan känna mig fräsch ett bra tag.



Jag gillar verkligen den här produkten och när den är slut ska jag definitivt köpa en ny! Det enda dåliga är att priset kan kännas lite väl högt för en snåljåp som jag:p

4/5 poäng 

/A - Vad vill du jag ska göra en review på nästa gång?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0