Vilken är bäst? MAC-ögonskuggor

Hej! Nu när vi känner oss extra aktiva, varför sluta? Nu är det dags för ännu ett 'Vilken är bäst?' inlägg och den här gången kommer vi jämföra två MAC-ögonskuggor. Den ena är Honey Lust och den andra är Mythology.


Mythology: Den här ögonskuggan har en snygg koppar/bronsfärg som jag gillar. Eftersom den är lite brunaktig är den lätt att matcha och snygg till det mesta. Den är lätt att arbeta med och den ser inte syns inte så jättemycket och passar därför till vardags. Däremot tycker jag att den glittrar för mycket. Men annat kan jag inte förvänta mig eftersom det inte är en matt ögonskugga. Ögonskuggan fungerar både tillsammans med andra ögonskuggor och också enskilt. Den är väldigt lätt att få av vilket är bra. Jag gillar denna ögonskugga men som sagt så är den för glittrig.

Betyg: 3,5 av 5  

Honey Lust: Den här ögonskuggan är en aning ljusare än Mythology men är också en kopparfärg som också har en hel del glitter i sig. Jag gillar glittret men inte när det faller ner på min kind och hela mitt ansikte blir en glitterboll. Den är ändå lätt att arbeta med, appelicera och ta bort. Jag tycker den passar både till vardags och till fest, om man lägger till en snygg eyeliner! Men jag gillar den här ögonskuggan och hoppas jag kan införskaffa flera mac-ögonskuggor snart!

Betyg: 4 av 5

Den till höger är Mythology och den till vänster är Honey Lust


Vinnaren blev alltså Honey Lust! Båda de här två ögonskuggorna är ju inte matta så om ni inte gillar så mycket glitter rekommenderar vi er att inte köpa dessa! Fler "Vilken är bäst?" inlägg kommer snart.

/A&a


Kommentarer
Postat av: Emma

Mythology med lite Black Tied i globen är min favvo!

2010-06-09 @ 19:20:15
URL: http://emla82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0