Torra läppar

Det är alltid jobbigt med torra läppar och här ska vi ge tips om hur du kan göra det bättre!

Du kan alltid använda ett lipscrub för att mjuka upp läpparna. Ta lite av skrubbet och gnugga på läpparna. Tvätta sedan väck det med lite vatten. Jag brukar använda "Lipscrub, Bubblegum" från Lush som även finns i andra lukter och det funkar bra för mig. Tänk bara på att helst inte använda det mer än en gång per dag!

Lipscrub, Bubblegum pris 79:-


Det är ju alltid bra att köra på det gamla vanliga, lipbalm. De jag tycker funkar bra är lipbalms från The Body Shop eller Apoteket. De har oftast bra kvalite och jag gillar dem. Jag använder "Born Lippy, Strawberry Lipbalm" från The body shop eller "Liposan Lipcare, Pearl and Shine" köpt på ett apotek utomlands. Detta kan du använda när du känner att du har torra läppar så kommer det hjälpa dig och dina läppar! Dessutom har "Born Lippy" en god doft...

Born lippy, Strawberry Lipbalm
 

Liposan Lipcare, pearl and shine


Förlåt för att vi inte har uppdaterat så mycket på sistonde men vi har mycket skolarbete för tillfället och därför hinner vi inte med så mycket. Men nästa vecka och i helgen ska vi försöka uppdatera mera!

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0