Underbara (men dyra!) skor ♥

Åh, jag bara älskar alla dessa skor dem är himmelskt läckra men tyvärr, tyvärr också otroligt dyra!


Alla bilder är tagna från respektive hemsida.
Mockaskor från H&M för 399:-
Starkt orangea skor från TOPSHOP för ca 620:- (62.00 pund)
Beiga knytskor från Monki för 400:-
Mönstrade skor med kilklack från SCORETT för 699:-
Röda skor från SCORETT för 799:-
Beige/bruna skor från TOPSHOP för ca 850:- (85.00 pund)

Ni får gärna rätta mig när det gäller priset på skorna från TOPSHOP efterom jag tittar på den engelska sidan, där priserna är i pund och inte i svenska kronor!

Har du råd med dessa otroligt snygga men också otroligt dyra skor? Skänk dem till mig!! Haha, ;)

Kram, a♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0